Lite onsdagsshopping...

Försvann iväg en sväng idag för att ta mig till Lindex o hämta ut ett paket som jag beställt.

Lindex har inte rea på denna i butik så varför inte köpa den på nätet. I butik 249:- på webben 129:-...

Passade på att smita in på Kicks för att köpa lite nagellack oxå. Ja jag vet att jag inte borde köpa fler men jag behöver ett nytt lite svagare vitt att ha på tipparna. Men iaf. Dom hade rea på Isadora lacken, så jag köpte två. =o)



Passade på att fråga dom om Depends cracked lack, men dom hade ingen aning om vad det var för något. Om hänvisade bara till Isadoras graffiti. Så tydligen får kunderna informera butikerna om nyheter när dom kommer. Jag sa att dom borde gå in på Depends hemsida och kolla. Dom har ju alla andra färger o märken så varför inte följa trenden me depend oxå. Saknar oxå deras Art liner. Inte bra de där Kicks...

Shoppade lite annat smått o gott oxå, bla örhängen o klocka på Guldfynd. (Visar någon annan gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0