En lyckad start kan man ju tycka...

Imorgon är det åter till jobbet för att jobba en lite konstig vecka igen. Ledig onsdag o torsdag så det kommer förmodligen va rätt soft på arbetsplatsen. Något jag kan behöva nu tror jag. Idag har varit en helt sjuk dag. Vet inte riktigt vad som tagit till mig men mitt humör har varit madly. Har haft gråten i halsen hela tiden och känt att något inte varit rätt. Hängig o skit less har jag mer eller mindre dragit mig igenom dagen. För att inte spåra ur för mycket bestämde jag mig för att baka kanelbullar. Kanske inte det bästa med tanke på att jag verkligen suger på att baka sånt. Men men jag lyckades även då vi inte hade något pärlsocker hemma. Så nu har jag en överjäst mage, känner gråten i halsen, skit trött och fruktansvärt uttråkad.

Lyckad start på 2011 kan man säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0