6 Januari - Mina rädslor

Alla har väl några rädslor, men många kanske inte skyltar me dom. Jag vet faktiskt inte så här på rak arm vad jag har för rädslor. Jo för spindlar då, egentligen för alla djur som har mer än 4 ben. Dom är lixom helt onaturliga.

Tror faktiskt att jag var rädd för mycket mera saker när jag var yngre. Nåt jag kämpat för e min höjdrädsla. Den e som tur e nästa helt borta nu. Säger dock inte det till sambon för då kommer han tvinga upp mig på stegar och sånt när det behöver fixas grejjer i huset. =o)

Det här med döden skrämmer mig inte så mycket längre. Visst vem tusan vill dö, men jag skräms inte av det då jag vet att när den dan väl e här då e det dags lixom. Man kan inte göra så mycket åt dig.

Så me andra ord, dagens inlägg vart inte så långt. Rädslor var inte min starka sida. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0