4 Januari - Mina laster...

Oj oj vart ska jag börja? Jag har otroligt många laster, och många av dom måste jag göra mig av med.
Men för att nämna några lite fort...

Örhängen o armband i alla dess former och färger. Ändrar mig hela tiden och vill därför ha det mesta.
Snygga papperskassar (fick tom min kära vän att samla snygga kassar åt mig från olika butiker i New York).
Mocca Frappe från Waynes, det har blivit min tradition att alltid gå till Waynes på söndagar och dricka en sådan.
Köra fort till galet hög musik. Nåt jag verkligen måste sluta med, iaf att köra fort. Det kan ju sluta illa.
Köper alla Veckotidningar som finns även då det står samma skit i dom. Slöseri med pengar helt enkelt.

Laster som jag mer eller mindre slutat med:
Rökning (började som 15åring, tog uppehåll på 4år vid 20års ålder och satte igång maj 2009. Tog nu sista ciggen 2 de 2010)
Skor o väskor, shit vad jag har slängt väskor genom åren. Då jag inte köper mig dyra märkes väskor så blir det en hel del. Nu har jag lärt mig att använda väskorna lite bättre.
Ögonskuggor o nagellack, ni skulle se min skrubb. Min sambo säger att jag kunde bli miljonär om jag sålde allt som jag har där inne. =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0