3 Januari - Mina resor

När jag var liten reste min familj ofta på sommarsemester antingen till Mallis, Rhodos eller Turkiet. Så i äldre dagar har jag faktiskt tröttnat på att lämna Sverige under sommaren. Ska jag åka till ett varmare ställe gör jag det hellre när det e skit väder o kallt i sverige. På våren o sommaren passar jag hellre på med storstadsresor. =o)


Försökte komma på vart jag varit någonstans och dom här kunde jag komma på just nu:
Turkiet - Side, Anlanya o Antalya
Mallis
Grekland - Rhodos, Kreta o Parga
New York
Prag
Tallin
Köpenhamn
Oslo
Dublin
Bryssel
Burg
Heligenhafen


Många av ställena har jag varit på flera gånger. Och några av dom besöker jag gärna igen. Grekland - Parga var hur skönt som helst. Otroligt soft semester med sol, bad och god mat. New York behöver jag någ inte ens nämna att jag vill återvända till. Min o sambons första gemensama resa var till Köpenhamn, vilket vi nästan återvänt till varje år. Mest för en weekend att bara koppla av på, men otroligt najjs. Sist var vi ner för julshopping och gå på julmarknad på Tivoli.

Nu återstår det bara att se om vi kommer iväg till Thailand eller inte under detta år. I sommar blir det endast Götet och landet. Tror dock att vi kommer stanna längre i Götet än vad vi brukar göra. Framförallt så är det konsert men nu känner vi så mycket folk som bor där nere som vi vill hälsa på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0