2 Januari - Mitt förhållande...

Som jag berättat tidigare kommer mina "30dagar" endast handla om lite mer personliga saker än det som tidigare skrivits om på mängder av olika bloggar.

Idag är det om mitt förhållande till min sambo som står på listan....


Så, första gången jag och sambon träffades var 1992. Han spelade hockey och jag var hockeynörd. Ja eller så var bara jag o min vän där för att se på alla söta pojkar. =o) Iaf, jag o min sambo var tillsammans under några veckor det året. Sedan umgicks vi inte något mera fråns vi började i samma högstadie hösten 1993. Vi umgicks inte precis något då heller men vi stötte på varann några gånger om dagen. 1999 började vi jobba på samma jobb. Han var i ett förhållande och jag i ett så det var inga konstigheter där. Sambon började umgås rätt mycket med min bror som jobbade på samma företag. Sommaren 1999 började även jag och sambon att umgås en del efter arbetstid, men vi var fortfarande i förhållanden. Eller ja mitt var faktiskt inte så speciellt seriöst, men jag dejta.

Oktober 1999 gick saker och ting väldigt fort. Han vart singel, mitt dejtande rann ut i sanden och vi började umgås väldigt mycket mera. I mitten på oktober flyttade vi ihop. Vilket var 3 veckor efter att vi börjat "dejta" på riktigt.

Allt gick otroligt fort i början, vi förlovade oss på 12 slaget till julafton 1999. Skaffade två små katter (Bill o Bull) i slutet på januari 2000. Sedan dess har det rullat på otroligt mycket. Vi bodde kvar i sambons lägenhet till augusti 2008 då vi köpte huset som vi bor i idag. Dock är det endast sambon, jag o Bull som bor här nu.

Det var väldigt kortfattat om mitt förhållande till min sambo. Så jag kan bara säga "Ibland rostar inte gammal kärlek"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0