1 Januari - Mina nyårslöften

Otippat att börja årets första dag med att skriva om nyårslöften. Men jag ska vara skit tråkig och egentligen berätta att jag har inte speciellt många nyårslöften. Det här vanliga med att sluta röka startade jag redan den 2 december. Så det kan jag inte ge som löfte. Visst jag kan väl säga att jag absolut inte ska börja röka under 2011.

Orkar inte ge mig några andra löften då jag inte kommer att hålla dom, det är samma sak varje år. Men jag har faktiskt ett löfte som jag kommer hålla för mig själv. Om det skulle skita sig totalt så berättar jag, men annars kommer det bara göra mera skada än nytta...

Så vad har ni för löften att ge under 2011??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0