Två nya hål...

Sambon har åkt iväg för att lägga tak och jag håller på att få spader här hemma. Funderar om det inte är dax för mig att ta mig iväg o se om jag kan ta två nya hål i örat. Har sedan tidigare ett i varje. För 4år sedan tog jag två till i högra örat, men bara 1månad efter blev jag inlag på sjukan och var då tvungen att ta ur alla örhängen. Självklart växte dom två sista igen. =o(

Så undran e nu om jag ska ta i det högra igen eller gå över till det vänstra. Eftersom jag fortfarande känner dom gamla hålen så kanske risken e att om jag tar två nya där att dom blir gigantiskta. Ja om nu dom inte lyckas pricka precis där dom gamla är vill säga...

För det här me att ta hål i näsan har jag blivit helt nedröstad för. Har velat fram o tebax i flera år men inte riktigt vågat. Hade hål i näsan när jag var 15-17år. Trivdes skit bra, men å andra sidan så var det på 90 talet oxå. hehehe


Nee nu ska jag göra mig iordning och se vad färden bär. Vem vet, jag kanske kommer hem med nya hål och lite påsar. =o)

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-05 @ 13:24:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0