Svart, puder rosa o kitt...

På tal om kläder. Sprang ju runt och letade efter en förbaskad klänning att ha på mig igår. Hittade en snygg som jag fastnade för på H&M Trend. Dock var den slut i butik o på webshoppen. Min vanliga tur. Men jag har iaf klickat hem den nu eftersom det förmodligen kommer dyka upp flera tillfällen då man verkligen behöver en svart klänning. Och eftersom jag inte gillar att ha klänning så måste jag passa på att köpa den som jag verkligen gillar. Hoppas bara att den är lika snygg på som på bild. Hade en blå top i samma modell på mig igår som jag verkligen älskar. Den kommer få hänga med på många tillfällen. När jag tänker efter så var det exakt likadan fast som top. Hm en klänning i den där klarblåa färgen skulle vara skit snygg. Synd att bara fanns svart, kitt o puderrosa på klänningen. =o( Så i oktober kommer klänningen och då kanske man ska ta på sig klackarna igen o ge sig upp på gatorna.


Visit hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0