Slut på allt ljug o förnekelse...

Jag har lovat mig själv att försöka börja ett nytt liv. Varför inte börja redan idag. Börja med att slänga ut alla stora tröjor, tunikor och liknade. Vem är det jag försöker lura mer än mig själv med dessa plagg??

Folk ser att jag inte är någon size zero så varför försöka dölja det för mig själv. Nee slut på detta, nu ska jag klä mig som jag vill med kläder som passar min kropp och inte mitt sinne. Du ser inte mindre ut bara för att du har större kläder. Herregud, alla ser ju hur min kropp ser ut även om jag bär tält. Och än så länge är det ingen som sagt till mig att jag ser ut som en michelingubbe, börja banta. Nope! Ta tag i dig själv och må bra. Det är bara jag som kan ändra på mitt utseende och det är steg två i min framtid. Jag tänker inte börja banta, men jag kan ju faktiskt se till att börja träna och ta hand om mig själv.

Visst att jag redan har problem med kosten pga min mage, men har jag gjort något för att få den att må bättre? åter igen, nu är det slut på detta slappa liv med lögner och förnekelse. Jag ska börja mitt nya liv innan det är försent. Så idag börjar jag med att röjja hela min garderob på kläder som är förstora för min kropp. Det är bara att se till och komma i det som borde sitta bra på mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0