Och så var det över...

Okej, nu e Blogawards över och jag sitter här hemma och funderar om jag var nöjd med dagen/kvällen. Visst jag hade det jäkligt trevligt med L. Spräckte oskulden me att köra inne i city och framför allt parkeringshus inne i city. Damm va bra jag var!! =o)

Men åter till galan. Jag var aldrig på plats förra året så jag vet egentligen inte vad jag ska gemföra med, men efter ha hört ifrån alla andra så skulle bagsen vara grymma förra året. Vad var det i år?? Smått besviken faktiskt med tanke på att nästan alla betalt för att komma dit. Nytt i år var dock alkoholen tydligen. Dom delade av våningen för dom som var över och under 18. Då jag körde bil fick jag dricka med dom under 18. hehehe

Nja kvällen kändes lite som ett fjasko kan jag säga. Trodde så pass mycket mera om dom. Men men jag kommer troligen gå nästa år igen om det blir flera galor. Ett stort Grattis till dom som vann under kvällen. Det är inte många av dom som jag följer men alla var inte helt okända. =o)

Fotar innehållet i bagen lite senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0