Mest värdefullaste ägodel...

Whiii! Idag var jag och hämtade ut mitt körkort...
Nog sverige fulaste, men det gör inget för det är MITT körkort!!

Denna helg kommer bli en bilhelg för mig. Imorgon ska jag ta med mig min bror o hälsa på några bekanta i Norrtälje. På söndag ska jag o min far ut och åka lite i min nya bil. Haha ja eller egentligen inte min bil, men eftersom min far inte får köra bil på ett gäng månader så ska jag få ha hans bil under tiden. JAG ska få köra hans mest värdefullaste ägodel. =o)

Tänkte försöka hinna med att rösta och gå på marknad på söndag oxå. Men jag tar morgondagen först. Sambon har lovat mig att jag ska få ha bilen så mycket jag vill på helgerna utan att han ska behöva ha den. Så varför inte passa på nu medans det löftet fortfarande är färskt. =o)

Så nu e det natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0