Kanske inte drar med sig ett ragg hem....

Igår tänkte jag vara lite slim och använde ett par shaping panties. Dock var dom förstora bara så där. Är det jag som gått ner i vikt sen jag använde dom sist eller töjde jag ut dom då? Fast å andra sidan, det kanske e samma sak? hehe

Men men, dom gjorde sitt jobb och jag kände att "kurvorna" (som det tydligen heter enligt Levi´s och inte traktordäck) satt där dom skulle. Borde kanske gå o köpa mig ett par nya i storleken mindre till nästa gång. Tycker att doms om Lindex har faktiskt e rätt bra. Dom har många olika modeller att välja på. Kanske inte så jätte sexiga, men va tusan de e ju inte precis att man drar med sig ett ragg hem när man har på sig dom där. =o)



Det är otroligt skönt när man tar av sig dom, känns som hela världen släpps fri. ;oP Ungefär som när jag bytte skor efter Blog awards igår. Går inte så bra o köra med 9cm klackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0