Ett hål rikare är typ det ända...

Glömde ju att berätta om min sk shopping. Åkte iväg till S centrum för att ta hål i öronen. Tyvärr kunde dom inte hjälpa mig där jag hade tänkte mig. Skulle återkomma imorgon mellan 10-15. Jo men visst, vissa jobbar ju fram till 17. Jaja inget me det med andra ord. Tog mig en sväng runt i dom butiker jag spanat in över nätet, men i varje butik var dom plagg jag tänkt köpa slut. =o( Inte riktigt min dag kan man tycka.

När jag hade gett upp och skulle träffa min far utanför Waynes så gick jag förbi "Smycka". Där hade dom en affisch i fönstret om att dom var aukturiserade håltagare eller vad man säger. Gick in o kolla ifall dom hade något som passa och tog sedan en kölapp. En jätte trevlig man hjälpte mig att ta hål i öronen och berättade under tiden en massa nödvändiga saker om just hur man skall hantera ny tagna hål, och lite varför man inte skall gå in till vilken frissa som helst nu för tiden och ta hål. Alla i hans butik har gått en utbildning via Blomdahls för att få ta hål i kunders öron. Vilket kändes rätt skönt att höra. Så nu är jag ett hål rikare i vänster öra. Man tyckte att jag skulle ta ett i taget då jag har så himla svårt att få dom att läka. Dom hål jag har nu tog det ca 1 år för att läka helt och hållet. Och hoppar jag över örhängen i ca 5 dagar så växer dom igen. =o(

Men men nu e jag hemma med ett hål till och en otroligt god mocca frappe ifrån Waynes Coffee. Skulle kunna leva på dessa. Men icke. Imorgon börjar vi med ett steg nyttigare. Till frukost ska jag nu inte ta en kopp kaffe utan ett glas med yoghurt o vetediet. *usch* Det skall tydligen vara bra för min mage....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0