En ljuv framtid...

Igår var allt frid och fröjd. Jag var på kanon humör och måste tydligen ha vaknat på fel sida idag, eller så kanske jag insåg hur världen såg ut just nu. Det är fredagkväll, middagen är avklarade och jag mår inte alls bra. Vet inte alls vad jag känner ledsen, arg, förtvivlad, saknad, ångest eller bara helt fucked up!

En sak är säker, jag skulle verkligen behöva gå på toa men har absolut ingen motivation till att resa mig från stolen och gå 3 meter till badrummet. Känns som att detta kommer bli en otroligt bra helg. Jag har några mål som jag ska försöka ta mig igen. Första är att riva ut hela garderoben och gå igenom allt som skall sparas. Sen är det min sk skrubb som behöver en totalrensning. Det finns mängder med kartonger o lådor där inne som behöver tömmas. Så otroligt mycket skit som jag spart helt i onödan. Måste göra mig av med allt som bara kan ta upp onödig tid och arbete längre fram. Bort me allt gammalt och bara behålla sånt som gör min framtid ljuv.

Man kanske skulle gå o lägga sig för att vakna upp på en bättre sida imorgon. Vill komma ur denna eviga cirkel som inte får mig på bra humör. Det är lixom inte jag längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0