Dr. Kousa Vetediet...

Jag vet att det är lite tyst ifrån mig, men jag har som sagt lite fullt upp och bloggen hamnar lite längre ner på listan igen. Men snart, väldigt snart kommer jag att börja skriva av mig igen.

Fast det var inte därför jag började skriva idag. Nä tänkte faktiskt berätta om en sak som håller på att förändra min vardag till det mycket bättre. I måndags började jag med en vetediet. Inte för att gå ner i vikt, eller jo lite men det var inte det största skälet. Som jag berättat tidigare har jag ganska stora problem med min mage sen jag opererade mig 2006. Jag kan mer eller mindre inte äta något utan att behöva springa direkt på toan. Hm det här kan börja låta intressant. Men men. Började iaf med en vetediet ifrån Friggs för att börja komma igång med frukost. Har aldrig kunnat äta frukost utan att få spykänslor. Det funkar liksom inte att svälja dom första timmarna på mitt dygn. Den här dieten funkar så att jag blandar ut ett pulver med tex yoghurt. Pulvret skall få igång min mage. Så varje dag under denna vecka har jag ätit ett glas med yoghurt o pulver. Smakar inte alls äckligt, fast det beror på vilken smak man tar på yoghurten. Min mage mår skit bra hela dagen. Så jag är helt överlycklig nu. Kan inte bli bättre. =o)





Innehåller: Fullkornsvete (69%), skummjölkspulver, kaliumkaseinat, maltodextrin, vegetabilisk olja, glukossirap, majsstärkelse, vasslepulver, vitaminer och mineraler (kalciumkarbonat, magnesiumcitrat, vitamin C, järnfosfat, kalciumhydroxid, vitamin E, niacin, pantotensyra, vitamin B6, riboflavin, tiamin, vitamin A, folsyra, biotin, vitamin B12, vitamin D).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0