Alltid i sista minuten...

Shit, ska vara på kräftskiva om 2½ timme och jag har helt glömt bort att jag måste göra två hattar!!

Det är samma sak varje år till denna kräftskiva, varför lär jag mig aldrig?!?! Och hur svårt skall det vara att göra två snabba o roliga hattar? När vi började me denna kräftskiva för ca 15år sedan hade man skit kul att göra hattar. Jag kunde sitta i timmar och bygga världens konstverk. Detta år, ja det blir en slips runt huvudet för sambon men vad jag ska ha e en bra fråga. Golvmopp kanske?

F*n varför alltid i sista minuten!!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ajaj då. Hoppas du får dig nån hatt tillslut. :) Trevlig kräftskiva!

2010-09-11 @ 15:58:44
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0