Vitamin C+ Lystergivande dagcreme

Fick hem ett paket ifrån Buzzador igår. Den innehöll lite brukar från Lumene. Perfekt tillfälle då mitt ansikte gapar efter fukt. Denna produkt var Vitamin C+ Lystergivande dagcreme. För normal till torr hud.

"En mjuk och fräsch creme som omedelbart ger huden lyster, fukt och energi. Ljusreflekterande pigment får din hud att se mjukare och slätare ut. Applicera varje morgon på rengjord hud."



Tjejerna på jobbet kommer bli glada på måndag då jag tänkte se om dom vill leka provkaniner med mig. =o) Jag själv började att använda den idag och ska se nu om den gör några underverk för min hy på några dagar. Bara på någon timme känner jag faktiskt skillnad. Då min hy är oootroligt torr så försvinner cremerna på stört, men just nu känner jag mig faktiskt inte alls speciellt torr. Så jag hoppas verkligen att den hjälper lite nu. Är otroligt snål när det gäller att lägga pengar på såna här saker, men funkar den här så kan det helt klart vara värt 180:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0