Va det halloween nu redan??

Helgen bara försvann och jag vet inte riktigt vad jag hunnit göra. Jo okej jag kom äntligen iväg och köpte mig en crosstrainer. Kors i taket, men nu e den installerad och klar nere i källaren. Var iväg idag för att shoppa lite träningskläder, men av någon anledning trodde jag att jag behövde en större storlek på byxor än vad egentligen behöver. Så dom måste jag åka och byta imorgon innan jag kan sätta igång och träna.

Annars har det här varit en vit helg för mig. Första på väldigt länge, men välbehövlig. Jo jag började läsa "Härskarteknik" idag me. Väldigt intressant bok. Så än så länge kan jag verkligen rekomendera den. =o) Hos Bokus kan ni köpa den för hela 43:-. Riktigt kap.



Sambon har redan gått och lagt sig, vet inte om jag e tillräkligt trött för att göra de än. Måste bara komma ihåg att gå ner till källaren och hämta min mobil som ligger på laddning där. Fråga mig inte varför jag överhuvudtaget la den ovan på frysen för laddning, men nu ligger den där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0