Titta men inte röra...

Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen dom senaste dagarna.

Denna vecka e i full gång och jag svävar bland molnen vissa minuter. Just nu har jag två hantverkare här som fixar me vinterns värme. Ska bli najs att inte behöva klä på sig flera lager när det är som kallast i sverige. Trycker på "spara" efter vartannat ord då dom ska kapa strömmen snart. =o)

Imorgon e det en sväng till tattueraren som gäller. =o) Bokade tid där när jag var förbi i lördags, sås imorgon blir det bil till jobbet och sedan gå lite tidigare för att hinna fram i tid. Å de ska bli så spännande. Vi gjorde om hela min skiss till något lite mer annorlunda. Den kommer att sitta på vänster underarm.

Onsdag då, då e det film som står på schemat. Resident Evil 3D!!

Nee nu ska jag gå ner och spanna in hantverkarna lite. hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0