Tips på bra digitalkameror....

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag e urusel på att slänga in foton när jag uppdaterar, när jag väl uppdaterar. Har en bra ursäkt faktiskt. Min kamera suger. Av någon anledning tar den helt värdelösa bilder nu. Kanske pga garantin precis gått ut. Funderar på att skaffa mig en ny, som vanligt vet jag dock inte vilken.

Det är antingen en ny kamera eller mobil med bra kamera. Har ni några tips på små bra digitalkameror?? Helt nån som finns på giganten vore bra.

Vill verkligen fota mera men motivationen finns inte där när kameran inte vill som mig. =o( Funderar på om jag ska norpa min fars under ett tag. Eller varför inte köpa en likadan, den e kanon. Måste ringa o kolla vad de e för någon han har. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0