Nån gång måste vara den första....

Jag har mer ont i vänster armen nu än under själva tattueringen. Det kliar, stretar och ja jag vet inte allt!! Problemet e att jag har så otroligt svårt från att låta bli o pila på det som skall lossna. Måste verkligen hålla mig och se till att allt sitter kvar som det ska. Det blir inte så snyggt på armen om det saknas färg lite var som bara för att jag inte kunde hålla fingrarna i styr. =o(

Men men imorgon är en annan dag och på tisdag e det en vecka sen jag gjorde tattueringen. Så snart väldigt snart har den läkt färdigt! =o)

Så vad har hänt i helgen? Nja inte så mycket skulle jag tro. Igår var jag iväg på en 28års fest. Höll mig nykter hela kvällen då jag körde. Kändes konstigt och annorlunda att dricka Fun Light medans alla andra höll sig till vin och öl. Men nån gång måste vara den första eller?

Snart tänkte jag hoppa i säng, ska bara låta salvan få sätta sig lite så jag inte får hela ansiktet med Tattoo goo under natten. Luktar inte så gott faktiskt. Gjorde misstaget första natten att smörja in armen precis innan jag gick o la mig, vaknade upp med rätt redig huvudvärk. =O(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0