Livs levande tonåring...

Känner mig som en vandrande tonåring. Men för tusan, jag e 31 och får finnar som en 13åring. Och detta händer bara en gång i månaden men ändå. Jäkligt jobbigt. Ska jag behöva preppa hela ansiktet med clearasin varje månad då cirkeln sluts? Visst det är väl ett bra tecken på att kroppen e frisk och funkar som den ska. Man behöver inte räkna dagar och oroa sig för att man skall få tillökning...

Men kunde man inte få finnarna typ på fötterna eller nåt där dom inte syns hela tiden. =o) Ska ju iväg till bolaget nu och då kommer dom garanterat fråga efter leg när jag ska betala. För döljer jag allt me massa foundation kommer dom oxå blir frågande.

Visst vore det skönt att bli tonåring igen, men helst utan förmånerna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0