Envis, vem jag??

Sambon har redan gått o lagt sig, han ska upp tidigt imorgon. Jag själv då, hm ja borde verkligen försöka få lite sömn men det går bara inte. Vet inte vad som hänt men dom senaste två veckorna har jag verkligen inte kunnat sova. Kan bara inte somna, och när det väl går så vaknar jag en gång i timmen känns det som.

Vet faktiskt inte varför det är så här. Borde vara helt död på dagarna, vilket jag kanske e. Några har frågat om jag verkligen mår bra då dom sett mina säckar under ögonen. Vad ska jag säga mer än att jag inte kan sova. Kan inte förklara för dom varför det är så, kan inte ens förklara för mig själv. Kanske så vet jag anledningen men försöker förtränga sanningen helt enkelt. Ska jag behöva erkänna för mig själv för att få lite sömn?

Jag e envis och långsynt, så jag vill verkligen inte ta första steget. Nee det får faktiskt kosta mig min sömn om nu det skulle vara anledningen helt enkelt.

Imorgon ska jag äntligen få träffa kära L, hon skall få hjälpa mig komma rätt på vägen igen. Det var länge sen vi satt och prata å det känns verkligen. Visa dagar behöver man verkligen en vän som henne. Big hug for you L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0