Men just shoot me!

Jag måste få sova, men John Blund är inte vän med mig längre. Den här veckan har verkligen varit helt skruvad. I måndags var jag iväg med L på bio. Vi såg förhandsvisningen av "The Romantic". Vet inte alls vad jag ska tycka om den filmen. Den kanske inte precis var en film som jag egentligen skulle gå och se på bio, men va tusan. Trevligt sällskap och en goodie så var det faktiskt värt det. Nåt om själva filmen tänker jag inte berätta för då kommer jag lyckas avslöja för mycket som vanligt....

I Onsdags var jag iväg på R.E.A. En liten sån där sista minuten grejj, men kollegorna lyckades övertala mig på förmiddagen att följa med. Och nu så här i efterhand ångrar jag mig inte en sekund att jag hängde på. Själva showen var kanon, under visa scener skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen. Middagen var kalas och gott att dricka fick vi hela tiden. När showen var slut hade jag så ont i kindbena att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kvällen/natten avslutades på Golden Hits. Bara ett sådant ställe får mig att börja fundera på mitt liv. Jag e absolut inte den som sjunger eller dansar till schlager. Men man ska aldrig säga aldrig tydligen för där stod jag och dansa järnet i nån timme. Hade hur kul som helst. Skulle tom upp o sjunga karaoke, men vi orkade inte vänta tills mitt namn skulle ropas upp så vi han dra och precis öppna taxidörren då jag hörde hur dom ropade upp min låt. =o)

03:30 kom jag hem och var helt färdig. Men då sambon fortfarande var vaken (han hade tydligen gått o blivit sjuk under natten) så blev det inte många timmar sömn för mig innan jag skulle upp igen. Torsdagen på jobbet ska vi inte prata om, helt förstörd. Och inte lyckades jag få någon sömn igår heller....

Så vad tusan gör jag uppe nu??? So just shoot me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0