Inte okej...

Sambon e fortfarande sjuk så jag beslutade mig för att köra in honom till akuten. Orkade helt enkelt inte höra en gång till att han höll på att dö. Väl på akuten var det precis som jag kommit in me en 5åring. HERREGUD! Vad dom daltade me honom. Jag var bara helt enkelt tvungen att fråga om han inte skulle få ett frimärke eftersom han varit så duktigt!

Så varför detta daltande me killar när dom e sjuka? Det ända han skulle fortsätta me var vila, alvedon o hostpencillin. Så mycket allvarligare än så var det inte...

Han har lite att ta igen den dagen jag blir sjuk kan jag lova. Bara sen i onsdags har jag sprungit me vatten, bytt sängkläder ett på tal gånger, ordnat mat, handlat glass, halstabletter, tidningar, temp, sprungit o känt på pannan. Ja jag har helt enkelt ett barn här hemma. Ska tydligen hålla reda på tiderna han tar alvedonen oxå... Och som sista droppen på bägaren så blir det jag som får sova på soffan inatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0