Dag 7 - Min bästa vän

Jag tänker inte skriva vem min bästa vän är, denna person vet det själv.....

Den här personen finns där för mig i våt och torrt, precis som en vän skall. Läskigt någ känner denna person mig för väl och vet precis hur jag funkar. Något som kan störa mig något fruktansvärt, men på ett positivt sätt. Jag vill inte alltid vara som en öppen bok. Utan att behöva säga något så vet h*n hur/vad/när saker och ting skall sägas till mig.

Vågar inte räkna alla år vi känt varann, inser bara då att jag börjar bli fruktansvärt gammal. =o) Denna person känner mig mycket bättre än min egen sambo. Det finns egentligen inget som jag inte vågar säga denna kära vän. Vilket någ gör mig till en öppen bok kan man säga. Jag hoppas verkligen att denna vänskap håller i sig många många år till. Det finns så otroligt mer som vi har att ge varann.

En sak jag verkligen hoppas på är att jag verkligen har visat/visar hur mycket denna person betyder för mig.

You know who you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0