Dag 6 - Min dag...

Dagen började egentligen redan vid 5 tiden inatt då sambon väckte mig pga hans hosta. Det är omöjligt att somna om när han får sina stora host attacker. Men efter en timme så lyckades jag somna om o Bull kom upp o la sig hos mig. Vi låg kvar och drog oss fram till 10tiden då det mer eller mindra var dax att kliva upp.

Så själva dagen började me en kopp kaffe o cigg på verndan medans Bull fick gå runt på tomten och jaga småfåglarna som jävlas med honom varje dag. Jag själv satt och funderade lite över gårdagen. Var iväg till en vän och tittade på "Twilight - Eclips". Som vanligt blev jag rätt besviken på filmen då det inte riktigt är en film jag vanligtvis väljer.

Ja tebax till min dag. Egentligen har början på dagen varit helt meningslös då jag inte ens kommer ihåg vad jag gjort. Fixat o trixat lite på min rum, jagat katten, druckit kaffe i omgångar. Nu på eftermiddagen tog jag en sväng över till föräldrarna för att låna deras telefon. Måste få tag på Fritidsresor men det går verkligen inte att komma fram. Trodde först att det var så att man inte kunde ringa från mobilen, men icke! Måste få tag på dom och se om vi kanske kan flytta fram vår resa till Thailand en månad. Orkar inte gå in på detaljer men de har me sambons "dödssjukdom" att göra. Blir bara förbannad jag tänker på det.

Så vad mer ska jag hitta på idag. Sambon ligger i vardagsrummet och kollar på Tintin. Ja han lever fortfarande som en 4åring. Jag e befriad ifrån matlagningen idag, men blev precis av med bilen igen så jag kan inte sticka iväg någonstans. =o( Me andra ord kommer jag förmodligen bara hänga runt hela kvällen och hoppas på att väckarklockan snart ringer och måndagen e här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0