Dag 4 - Det här åt jag i dag

Dagen började som vanligt med en cigg på väg till jobbet och väl framme blev det en kopp latte macciato medans jag gick igenom dagens post. Spänningen kom vid lunch då jag beställde majsoppa och pannkakor. Dessutom skulle den vara het. =o)

Första skeden, hm vet inte vad jag ska tycka. Andra skeden, usch fy blä vad äckligt. Den åkte i slasken. Över till pannkakor me sylt o grädde. Smarrigt.

Under dagen blev det ett antal frukter då jag håller på att föräta mig på clementiner o satsumas.

Till middag då? Jo den blev intagen på Mc Donalds då jag e så fruktansvärt förbannad på sambon och vägra laga mat. Han fick snällt ligga kvar i sängen hemma å va sjuk medans jag tog mig en promenad ut. Varför jag e förbannad kommer vi till imorgon, börjar jag skriva om det nu så kan jag lika gärna packa min väska o flytta.

Efter middagen har det inte blivit något annat än ett glas vatten. Så här rolig var min dag me andra ord när det kommer till maten. *Intresseklubben antecknar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0