Dag 2 - Min första kärlek...

Min första stora kärlek är faktiskt den person jag lever ihop med idag...

Det lustiga är att vi var tillsammans när vi var 13år. Han spelade hockey inärheten av där mina föräldrar bor, så jag och en kompis var alltid där och tittade på hans träningar och matcher. Vårt "förhållande" varade dock bara i 3 veckor. Men vi var iaf tillsammans. Några år senare började vi i samma högstadie och jag tyckte verkligen inte om honom. Något fick mig att inte gilla honom överhuvudtaget. Vi umgicks inte alls, knappt pratade me varann heller.

Efter gymnasiet började han jobba tillsammans med min bror så det blev då automatiskt att vi började umgås lite. Nåt år senare började även jag där och vi hängde ihop mera. Han hade förhållande då och jag gillade att leva fritt. Men i oktober 1999 hände något. Jag följde me honom hem efter ett krogbesök och två veckor senare flyttade jag in till honom. Natten till den 24 december 1999 förlovade vi oss....

Och här står vi idag. Förlovade, köpt hus, en katt (brodern gick bort sep 08).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0