Dag 1 - Om mig själv....

Okej vad och hur ska jag skriva om mig själv för att inte få det att se ut som en kontaktannons?

Är egentligen krånglig person men verkar älska att krångla till saker. Dom säger att jag är en typsik kräfta: Drömmare, känslig, kreativ och envis. Får jag inte vara kreativ varje dag får jag spader, det kliar i fingrarna och jag nästan hyperventilerar.

Lever ihop med sambon o katten Bull i våran första villa i förorten. När vi inte umgås med vänner över några glas vin och tävlingar så älskar jag att shoppa, fota och lyssna på musik. Försöker att skaffa mig en hobby men tröttnar så otroligt fort på allt. Under en tid var det tårtdekoration sen vart det smycken.. Jag skulle kunna hålla på ett tag och rabla upp saker jag försöker sysselsätta mig med men inser att det inte kommer att komma någon vart.

Som sagt, 31år jobbar på ett företag som man har problem att uttala. =o) Just nu längtar jag bara till Thailand, bara 29 dagar kvar. Älskar att lyssna på musik så fort jag får chansen. Har endast 5min promenad till jobbet men mp3spelaren åker ändå igång. Det som spelas är mest rock men kan vara en sucker för chicballader oxå.

Varje år åker jag o sambon ner till Ullevi för att se en konsert. Det har varit Iron Maiden, P!nk och Robbie Williams hittills. I skall vi faktiskt ner igen och se Iron Maiden. Vi delar dock inte mycket musiksmak så vi får ta chansen när nåt av dessa band spelar. I somras fick jag dock me honom på Sonisphere, men det var någ mest av ren avundsjuka som han lyckades få tag på biljetter dit. =o)

Så tebax till mitt hem. Detta är 11 gången jag flyttar. Planen är att inte flytta någe mera. Har för det mesta bott runt Stockholms förorten, men stack iväg ett tag till Blackrock, Dublin.

Har totalt fem tattueringar, dock e fyra av dom ihopbyggda till en på varje överarm. Den sista gjorde jag nyligen på vänster underarm. Så fort jag får pengar ska jag bygga på den så att den går upp till vänster axel.

Opererade bort gallan 2006, två timmar innan jag skulle sitta på ett flyg till Kreta. Misslyckad semester med andra. Fick dock flyga ner dit två veckor efter att min sjukskrivning var klar.

Tog körkort nu i september. Så där 13 år tog det! Men skam den som ger sig. Drog mest ut på tiden för att folk tjatade så mycket på mig, denna gång var det bara ett fåtal som fick veta något innan kortet var klart. Så nu har jag faktiskt hittat mig en hobby som jag kommer vara längre än några månader. Jag älskar att köra bil!!!

Nu vet jag faktiskt inte mera vad jag ska skriva, men fråga gärna om det är något ni undrar över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0