Orkar inte ens tänka på dom just nu....

Det e helt sjukt att jag fortfarande e vaken o lever....

I fredags var det kryssning med jobbet. Hur kul som helst. Plus att det var ett gäng ifrån gamla jobbet på samma båt. Så jag var inte precis ensam. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om kryssningen förutom att jag hade sjukt kul. =o) Dock jäkligt sliten på lördagen när jag kom hem. Men det var bara att fortsätta i samma takt som tidigare. Dock fick jag ta en hård smäll då jag skulle upp tidigt på söndagen och fixa på tomten. Shit vad jag slet. E så himla nöjd nu när vi snart e klara. Återkommer med bilder senare för nu ska jag snart gå och försöka sova några timmar.

Så vad väntas denna vecka??
Onsdag e det Vårruset med jobbartjejerna. Torsdag ska jag baka två student tårtor och sedan på fredagen e det mottagning. Lördag o söndag orkar jag inte ens tänka på just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0