Mitt i ansiktet på mig....

Jag nämde här i bloggen att jag var känslomässigt ostabil för ett tag sedan. Trodde jag äntligen att jag kommit på fötterna igen och lagt det där bakom mig. Tyckte att det var något att hänga upp mig på längre utan skulle försöka leva på som vanligt och lossas om att inget av det där tidigare hänt. Ja det gick bra fram till för någon timme sedan då det kom framflygande mitt i ansiktet på mig av ett sms.

Varför kan inte denna person ge mig lite andrum och låta mig leva det liv jag vill. Det är någ jobbigt som det är och jag orkar inte dra upp allt me denna person igen...

Kanske om jag sover snart så kanske jag kan vakna imorgonbitti och allt e glömt igen...

Jag har ju faktiskt något otroligt roligt att se fram emot på fredag. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0