Jag skyller på katten....

Så där ja. Nu var man fattig igen. Var o storhandla me sambon igår. Kom då fram till att det e jäkligt dyrt att försöka leva hälsosamt. Vi handlade inte alls speciellt dyra varor utan mera grönt o mejerier. Hela kalaset gick på över 1000:-. Dock skyller jag lite på katten som kostar pengar. hehehe

Och så idag var jag iväg till bolaget för att fylla upp ölkylen. Två lådor me flasköl gick på lite mindre än 800:-. Öl som kommer vara slut redan till nästa helg. Funderar på om man ska börja göra egen öl och ha i baren. Hur coolt vore inte det att servera sin egen öl??

Nee resten av månaden blir till att leva på nudlar o vatten. Har en hel del utgifter som måste betalas nu pga husrenoveringen och mina små projekt som måste avslutas innan semestertider. Så ja inga nöjen för min del som kommer kosta pengar. Kryssning i slutet på månaden är som tur var redan betald, väl på kryssningen får jag dra på mig dom där snälla ögonen. =o)

Nu när jag ändå e inte på pengar.....

Vad ska man hitta på under semestern? Vi har som tur e 3 veckor tillsammans i år. 4 dagar ska vi spendera nere i Götet då vi ska på konsert, resten har vi inte alls planerat. Antar att det inte blir några resor då pengarna säger nej. Men det kanske inte behövs om vädret tillåter en svensk fin sommar. Jag får se fram emot våran Thailands resa i december istället. Vad ska ni hitta på i sommar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0