Drar fram klockan lite....

Snart bär det av för att fira en nybliven 20åring. Dock sitter jag här utan present. Va tusan skall man köpa till en kille som fyller 20???

Jag är en sån person som vill köpa något speciellt när man fyller jämnt, och framförallt när det är inom familjen. Vem vad tusan köper man som går att fixa inom 3timmar??

Sambon har noll koll på vad vi kan köpa. Han är egentligen inte så intresserad heller, men eftersom det är hans bror så kanske han borde lägga ner lite tid. Jag håller ju på att fixa ute på tomten. Har grävt upp alla tulpanlökar och planterat om dom. Plockat in massa tulpaner och gullvivor. Så nu e det fint i köket. =o)

Nee ska ta och fortsätta så vi hinner iväg o köpa en present. Gud så sugen jag e på smörgåstårta, undrar om man ska ta och dra fram klockan lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0