Dagen är som gjord....

Idag står vi helt utan vatten o avlopp. Det var beräknat att stängas av imorgon men det råkade hända en liten olycka imorse så dom var tvugna att stänga av allt idag. Så det där me att färga håret, tvätta, måla naglarna sket sig helt idag. Så det blir till att gå till Coop om jag behöver använda toan och till jobbet om jag behöver duscha. Tror ni man kan ta med sig lite nagellack borttagningsmedel och så nagellacket o sätta sig på toan på Coop o fixa??

Faan jag hade ju tänkt att tvätta upp dom kläder jag ska ha på fredag. Så vad ska jag nu göra?? Åka hem till mina föräldrar och vänta där tills maskinen e klar?

Kul för sambon som skall jobba hemifrån imorgon. hehehe han får ta en liten biltur om han behöver låna toaletten. Ja eller så kan han ju faktiskt komma upp till mitt jobb. Vilket jag dock vet att han inte kommer göra.

Min dag är som gjord för mig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0