Trend eller inte, jag väntar iaf....

Det är ju rätt trendigt med tatueringar just nu. Faktiskt väldigt synd. Det sabbar lite för oss som verkligen älskar tatueringar. Jag gjorde min första när jag var 15år. Innan jag var 18 hade jag 5 totalt. Dock ser dom ut som två, då jag jobbat ihop dom.

Jag har tre mål innan jag anser mig "klar". (Klar kommer jag någ aldrig bli).

Vill ha en på vardera handled. Motiv är redan klara. Men just nu sitter trenden i att tatuera där så jag tänker vänta en liten stund. Sedan så vill jag ha en skriven text på insidan av överarmen. Vilket oxå verkar vara en trend för detta år. Dessa tre har jag funderat väldigt länge på då jag inte "får" göra den som jag verkligen velat ha i ca 10år. Det är ett självporträtt som djävulen, den skall sitta på svanken. Många tror att jag kommer ångra just den tatueringen. Vet inte om jag håller med. Skissen jobbade jag på i över ett år och nu ligger den inplastad här i skrivbordlådan. Men vi får helt enkelt se.

Har ni några tatueringar?

Den här tycker jag e väldigt snygg, men vill inte riktigt ha stjärnor på kroppen som inte har någon betydelse.



Denna kan vara lite svår att dölja. Dom jag har nu sitter på överarmarna och kan lätt döljas med tröja. På handlederna anser jag mig inte heller ha så svårt att dölja då jag älskar armband o klockor. På insidan av överarmen är det som de e idag, ha en tröja med rätt längd på ärmen så kan man dölja det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0