Tamponger i näsan......

Jag vet att mitt bloggande suger just nu. Men va tusan jag mår verkligen skit. Dom gnäller på att killar mår dåligt när dom e förkylda. Då skulle dom träffa mig. De va så länge sen jag var dunderförkyld att jag glömt bort hur det kändes. Sen i torsdag har jag legat i sängen o inte gjort ett smack. Lite då och då har jag vaknat i panik av att jag inte kunnat andas. Jo jag vet, använd nässpray. Men den funkar ca en timme bara.

Imorgon e det "kickoff" me jobbet. Det suger att jag inte kommer orka vara me. =o(

Men för att lätta upp stämningen lite så kollade jag sista avsnittet av "Ugly Betty". Längtar redan till på onsdag då nästa kommer. Då kommer Betty rycka tandställningen. =o) Sabbade jag det för er nu??
Ja men det var väl egentligen inte så otippat att det skulle hända nu.

Nee nu ska jag sluta vara elak och gå å trycka upp två tamponger i näsan.

Ciao ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0