Sentimental och gammal med stora mål i livet...

Har du några mål i livet? Omöjliga som möjliga...

Dom jag kan komma på så här på rak arm är:

Tattuera båda handlederna (ena tattueringen skall jag få av sambon i sommar) =o)
Köra Formel 1 på Mantorp med min far
Köra Route 66 med min far och bror
Gifta mig
Skaffa ett barn
Åka på safari i Kenya
Lära mig tyska flytande


Inget av detta är väl omöjligt. Inget är omöjligt egentligen bara man vill. Men jag får någ ta dom små målen först.
Två av mina mål kräver dock att jag har körkort. Så jag kanske skulle sätta upp den delen på listan oxå. Dock inte nåt av mina högsta mål faktiskt, klarar mig bra som det är nu om jag ska vara ärlig.

Nee nu ska jag gå ner och se "Äntligen midsommar" med sambon. Längta lite till sommaren. Tror faktiskt att jag börjar bli lite sentimental och gammal. Idag skulle jag gå till Coop för att handla köttfärs. Kommer hem med två fulla matkassar, men köttfärsen hade jag glömt att köpa.....

Kommentarer
Postat av: Mickan

Bra med mål i livet... Körkort, det skulle jag behöva inom en snar framtid...

2010-03-08 @ 21:36:09
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0