Sån där fruktansvärd beslutsångest...

Har varit sjuk tillräkligt länge nu. Själva förkylningen börjar släppa men den har lagt sig på mina stämband. Inge skoj alls att försöka svara i telefon hela dagarna när rösten vill något annat. Men jag håller ut. Nåt som däremot inte håller ut längre är mitt hår. Har blivit så fruktansvärt trött på det sen jag klippte "topparna". Jag vill göra något nytt. Ska jag verkligen spara ut till långt eller ska jag gå tebax till lite kortare igen?

Kanske inte riktigt lika kort som jag hade förut, men liiiite kortare iaf. Nån som inspirerar mig på frisyrer är Jessica Stroup. Känne lite som vi har samma hårtyp så jag borde väl kanske kunna ha samma frisyr. Dock har vi ju inte samma ansiktsform. Men va tusan dom säger att man ser smalare ut i korthår. =o)

Så här ser mitt hår ut typ (inte till längden)

 

Så då borde jag väl kunna få till det så här om jag jobbade lite med det

 

Kanske en jobbig längd då jag e van att bara sätta upp det i en tofs. Men det går ju att göra lite olika uppsättningar me så där kort hår oxå. Ghaa nu fick jag sån där beslutsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0