En kanon helg helt enkelt..

Så där ja. Nu verkar det som jag får behålla mina inlägg, men vet fortfarande inte vart dom mellan den 8-14 mars tagit vägen. Men men

Så i helgen då. Sambon fyllde år för ett tag sedan så i lördags passade vi på att fira honom. Hur trevligt som helst. Började me kaffe o tårta vid fyra. Thaimiddag strax innan Melodifestivalen. När festivalen började så förflyttade vi oss ner till gillestugan och baren öppnade. Hur kul som helst att äntligen få stå där och blanda massa roliga drinkar till folk som gillade det. (Berättade tidigare att jag tvingade sambon att vara min försökskanin).

På onsdag får sambon sin stora födelsedagspresent. En kanon grill, så till helgen blir det premiärgrillning. Ska bli så himla gott. Längtar till våren då man kan njuta av varmare väder och stå ute vid grillen om kvällarna.


Idag var jag iväg en sväng och skulle shoppa tröjor på Gina Tricot. Tyvärr vara alla slut. =o( Får försöka ta mig till nån annan butik i veckan. Ånej nu börjar Hollywoodfruar. Måste rusa...

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Välkommen in i tävligen! =)

2010-03-15 @ 21:05:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: anna

Det gör du rätt i, smyckena är heeelt underbara :]

2010-03-15 @ 21:21:00
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0