Döda min glädje, bara så där...

Imorgon kommer lönen och jag har en hel lista på saker jag skulle behöva/vilja köpa, ja plus ett besök hos frissan. Men lönen kommer inte räcka till allt det jag vill. Har tyvärr lite andra saker att betala av, bara några månader kvar sen allt borta. =o)

Gick in hos Skatteverket i förrgår och kolla min deklaration. Positivt besked. Men det varade inte så länge. Sambon skall alltid döda min glädje över pengar med att säga att pengarna skall in på vårt spar alt resekonto. Det ända jag kan glädja mig åt nu e att jag får mer pengar tebax än honom. Men inte tusan tänker jag slänga över alla pengar. Lite vill jag faktiskt behålla och spendera på mig själv. Det är ju faktiskt mina pengar som jag slitit ihop. =o)

Har ni kollat eran deklaration?

Nee nu ska jag roa mig med att fortsätta skriva på min lilla lista. Är det nån som missat att jag älskar listor? Inköpslistor är roligast. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0