Tusan, hade helt glömt bort....

Jag är verkligen urusel på det här nu känns det som. Men nu har jag faktiskt min tomt att skylla på. Direkt efter jobbet har vi satt igång me att fixa ute varje dag. Runt 21 tiden börjar vi fundera på middag så ja vi 22-23 tiden är vi helt färdiga o kan roa oss med sånt vi brukar göra vanligtvis. Vilket i mitt fall blivit till att gå o sova.

MEN idag är sista dagen förmodligen som vi kommer hålla på ute på tomten. Det är några vändor till tippen med asfalt och lite markplattor. Någonstans undertiden måste jag dock gå in och dekorera den sista student tårtan som jag började på igår. Har en beställning på två tårtor till någon gång idag. Hon som skall ha tårtorna har inte hört av sig, men jag tror att deras "mottagning" börjar vid 13 tiden så hon kommer väl om nån timme antar jag.

Det blir den vanliga studentmössan och sedan en tårta me tema trädgård. Den sistnämnda har jag haft lite problem med, den skall prydas med citronformage, nåt som inte är så arbetssammarvilligt med min dekoration. Men men det skall någ lösa sig. Men det är lite därför jag vill vänta in i det sista innan jag dekorerar. Nee slutskrivet här, kanske skulle sätta igång lite på tomten nu. Hör av mig senare med foton på tårtorna och förhoppningsvis kommer jag igång med lite roligare inlägg oxå.

Tusan oxå, vi ska ju bort på middag ikväll! Hade helt glömt det, måste köpa födelsedagspresent.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0