Nu e alla studenttårtor avklarade för detta år....

Lovade ju att jag skulle återkomma med bilder på tårtorna jag gjorde i helgen. Blev inte helt nöjd som vanligt. Men e otroligt glad över att jag lyckades. Trädgårdstårtan fick jag rädda ca 20min innan dom skulle hämtas. Tog en sista titt på tårtan och såg att all dekorationsfärg smällt ut över hela tårtan!!

PANIK!!
Det var bara att springa ner i matkällaren o hämta sockerpasta, kavla järnet och se till att få dit det lite snyggt för att sist lägga på lite snygg dekoration igen. Jag han precis. Men pust vad slut jag var när dom väl hämtades. Hahaha men det gick ju bra iaf. =o)

 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nej men gud..har du gjort dem?! :D

2010-06-18 @ 14:39:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0