Kan någon väcka mig när denna dag e över??

Snart e den här dagen oxå över.
Det är inte min starka sida att fylla år. Jag har kommit fram till att jag inte alls gillar den här dagen på året. Har någ aldrig gillat min egen födelsedag, men nu är det mer uppenbart.

Om det finns en dag på året som jag känner mig som mest ensam på så är det denna. Även om jag har folk omkring mig så känner jag mig så fruktansvärt ensam. Gillar inte alls läget denna dag.

Jag/vi har inte gjort något sepciellt alls idag bara för att det är min dag. Det har varit precis som vanligt. Jag har fått något enstaka sms me grattis annars så e allt via Facebook. Så personligt o roligt. Not! Men jag orkar egentligen inte bry mig då jag inte vill fira något idag.

Det ända positiva idag är att jag äntligen bokat hotell till Göteborgsbesöket. Som dom andra åren skall vi bo i Lerum, men på hotell denna gång. =o)

Nee nu ska jag gå o lägga mig, kan någon väcka mig när denna dag är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0