Kan man fylla gammal??

Vilken underbar dag!

Vaknade dock me huvudvärk, men det hade jag nästan räknat med efter gårdagens drinkar. Vi var iväg på Kommissarie Späck och sedan vidare på middag med drinkar.  Jag har svårt att gå till ett ställe utan att testa deras utbud på drinkar. Måste ju veta om dom e duktiga bakom baren. Måste dock erkänna att dessa två killar sög. En av gästerna kring mitt bord fick glassplitter i sin drink, utan att be om ursäkt eller nåt så gav dom henne en ny bara. Det är ju livsfarligt om man råkar svälja... Stort minus.....

Idag är det som sagt strålande väder och jag funderar på att ta mig en promenad för att köpa blomlådor o lite blommor till våran farstubro. Tycker det ser så himla tråkigt ut på vår tomt nu när det endast är jord o lite grästrån. Kan inte gräsmattan bli så där härligt grön lite snabbare.

Nee jag ska göra mig iordning och ta mig iväg, sen ska jag tömma mobilen o kameran på lite bilder. Tycker det var lite väl dåligt me såna uppdateringar här på sistonde. Och så ska jag försöka få sambon att bestämma sig för vad vi skall göra i midsommar. Den börjar närma sig me stormsteg och jag e nojjig över tisdagen då man fyller gammal. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0