Hur jävla svårt kan det vara egentligen??

Sitter o e förbannad. Förbannad på min sambo som alltid har så jävla svårt att bestämma sig för saker. I helgen skulle vi sticka upp till landet. Tanken var att han skulle åka tidigare och jag sedan tar tåget dagen efter så fort jag slutat från jobbet. För att göra detta måste jag veta om jag ska boka tågbiljetter, men han kan som sagt inte bestämma sig om han vill åka lr inte. *suck*

Ska vi inte åka så tänkte jag följa me lite kompisar till Grönan på onsdag, men jag kan ju inte ge dom svar eftersom jag inte vet om vi skall åka till landet eller inte.

Sen har vi en annan planering som jag vill bli klar med. I juli ska vi ner till Gbg för att gå på konsert. Då behöver vi självklart boende. Men sambon kan igen inte bestämma sig för när han vill åka ner och hur länge vi skall stanna. Jag har redan nu problem att hitta boende, kan ni då tänka er hur det kommer se ut den veckan han väl bestämmer sig.

Vi har ytterligare en sak som vi skall göra i sommar som måste bestämmas innan helgen. Det är bröllop och vi måste osa senast fredag. Sambon vill självklart inte gå, men han vill aldrig gå på nåt. Vad säger jag till min farbror som skall gifta sig? Ne tyvärr vi kommer inte, sambon är folkskygg o avskyr tillställningar.

Just nu har jag bara lust att packa mig en väska o sticka iväg själv!! Känns otroligt kul att gå o lägga sig förbannad när man vet att man vaknar ett år äldre imorgonbitti. =o( Är det okej om jag lägger mig ner på golvet och gråter en stund??

Kommentarer
Postat av: Ez

Jag känner igen det där från mitt ex. Jobbigt är det!



Men kanske kan du helt enkelt bara åka själv? Till konserten och till bröllopet? Eller så bokar du bara resor och hotell för honom med och säger att eftersom han inte kunde bestämma sig så behövde du göra det? :)



En trevlig semester önskar jag dig i vilket fallsom helst nu! :)

2010-07-10 @ 09:29:49
URL: http://ensingelsfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0