Äntligen så kom en vanlig dag igen! =o)

Men jag kom precis på att jag inte alls borde sitta här o surfa. Klockan är mycket och jag har inte ens packat. Måste duscha, raka bena ja allt sånt där vanliga stuff to do innan man sticker bort över helgen. Så japp, imorgon direkt efter jobbet sticker jag o sambon upp till stugan för att "fira" midsommar. Me andra ord kommer det endast sms/mms bloggas under helgen.

Min far var förbi för en liten stund sedan med min födelsedagspresent som dom köpt i tyskland. Det blir 6 flaskor skumpa o en döskalle väska. =o) Min mor vet att jag älskar döskallar och var i stort behov av en ny axelväska. Skickar upp en bild på den imorgon när jag har lite bättre ljus.

Men om jag inte lyckas blogga nå mera under helgen vill jag bara önska er alla en riktigt trevlig midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0