Tips på bra serier att kolla på under semestern....

Om några dar ska vi bege oss iväg ut på vägen och jag behöver tips på serier. Förra året fyllde jag min creative med 47 avsnitt "Family guy". Känns inte riktigt som det är min serie detta år. Vill ha något mer chic. På så sätt får jag behålla spelaren för mig själv och kan roa mig under dom 14 timmar jag har i bilen. Men framför under veckan i stugan om det skulle vara dåligt väder.

hjälp mig att hitta några bra chic serier. Inte vanliga Sex and the city, Gossip eller Ugly Betty. Dom jag redan sett och känner inte för att dra ner på spelaren. Har säkert missat massa skojiga serier under tiden jag inte orkat lägga ner tid på att leta nya. Funderade lite på "True blood". Men va tusan jag e kluven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0