Snyggt jobbat!!

Av någon jäkla anledning somnade jag på golvet och vaknade 1½ timme senare nu på kvällen. Okej om jag somnat på soffan, men på GOLVET!!

Snyggt jobbat verkligen. Jag hade skit mycket som jag skulle hinna idag. Denna vecka blir kämpig. På jobbet så kommer min vik imorgon som skall läras upp resten av veckan. På hemma plan är allt ur sin ordning. Sambon har ingen aning hur han jobbar under veckan, han får info nån timme innan han måste vara på jobbet. Vi har massa vi måste hinna med innan vi sticker på semester på fredag natt.

Så i min panik sprang jag runt med dammsugaren, tömde soppor, installerade ett nytt sängbord till mig (sambon hade tydligen snott mitt för att ha AC på), plocka ur diskmaskin, vattna gräsmattan. Ja nu e jag helt slut igen och kan förmodligen somna om på golvet.

Det är verkligen ingen luft på övervåningen, man storknar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0